lunes, 6 de agosto de 2007

Cuitu Negru-Campolamoso

Pues diome por emular a JMG (coles humildes limitaciones que tengo) y fice una ruta en solitario per territoriu inesplorau, ¡ y con semeyes!.

Arranqué a les 8,30 h. (onde sal la pista que va pal Ruchu) Ptu. Payares arriba, falten 3,5 km. pa coronar, Brañillín y Cuitu Negru (1867 m.), techu la ruta.

La pistona recuérdame la de Demués-Lagos Covadonga, como nun subo un rial, pues del ramal un buen cachu.

Llego al Cuitu Negru...

Arranca una pista pa baxu, que pasa por un pinar y depues la Cda. Gistreo...

...llega a Casares de Arbás.

2 km. pola carreterina hasta Cubillas de Arbás, giru a la izda. y enseguía el camín desapaez, si nun ye pol gps nun llego a la fuente onde ya se ve clara la subía al Alto las Lomas, que al final hay que furar ente los piornos pa pasar.


Ya toi arriba, bones vistes y bona pista pa baxar al Pto. de Arralla, onde hay un mesón, y la chigrera ponme de pinchu un poco embutíu la zona que nun desprecio.
Un camín guapu llévame a Aralla de Luna y nun trís toi nel Embalse Barrios
de Luna. Una carreterina perguapa llévame casi sin dame cuenta a Robledo de Caldas, son les 13 h. y torra que da gusto, en León ya se sabe (¡ah!, aprovecho pa saludar a los leoneses, nun fartucu dicir lo que me gusta el norte León). Arranca una pista que sube a la Majada Agujas y termina xunto una cabaña...

ta un poco estropiau, pero conviértese en una trialera llaaaarga, espetacular poles vistes sobre un valle perguapu, llego a la Majada de la Cazurría y por praderíes baxo al fondo'l valle, cruzo un riucu y subo a la Cda. Campolamoso.

Un senderín y llueu praderíes van averándome a la Casa Mieres. Toca comer un migayu, café y chupito-gresi (llambión que ye unu)

Arriando pal Ptu. la Cubilla, bona pista, llana y llueu descensu por praderíes hasta unes charques, toca garrar la bici del ramal y subir los Ptos. de Ballota. Equí ye onde se cumplen los malos augurios que tenía d'esti tramu. Hay que baxar, pero nun hay un camín, hay 200, que fai el ganao y llévente a 300 trampes. Faen escaleres y hay que dir perdiendo altura como se puea. Resulta que esto ye un PR (nun recuerdo el númberu), pero solo ví un lletreru al principiu y otru al final.

Bueno, llego a los restos la braña El Fasgar, paez que aclara per onde dir, unes cabañes arreglaes (los Cuadros), pero el track que me pasaron nun ye muy precisu, colos árboles el gps nun va finu y acabo xunta'l riu nun camín sin salía, arremango la bici al yombu y esgalitio hasta topar col senderu buenu. 800 metros de trialeruca pa finos; yo, con cuidadín hasta que veo asomar les naves de mantenimientu l'autopista. ¡Por fin!,


agora queden poco más de 10 km. de pista pol bosque El Ruchu pa finar.
Nun los disfruté tolo debío porque depués 9,5 hores y con 70 km. nel yombu tenia ganes llegar. 2450 metros de desnivel acumulau y fin del monólogo.

No hay comentarios: